14 داوطلب دیگر واکسن ایرانی کرونا را دریافت می نمایند

به گزارش پرشین بلاگ، مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخذ مجوز مرحله پنجم تست انسانی واکسن کرونا از کمیته پایش و ایمنی اشاره نمود و گفت: تعداد داوطلبان دریافت کنندگان واکسن ایرانی کرونا تا سرانجام هفته به 35 نفر می رسد.

14 داوطلب دیگر واکسن ایرانی کرونا را دریافت می نمایند

به گزارش خبرنگاران، دکتر حامد حسینی روز شنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: 21 داوطلب طی چهار مرحله اول این واکسن را دریافت کردند و با اضافه شدن داوطلبان مرحله پنجم، در هفته جاری، مجموع دریافت نمایندگان واکسن ایرانی کرونا به 35 نفر میرسد.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان داشت: تعدادی از داوطلبان این مطالعه، دوز دوم واکسن را روزهای یکشنبه و دوشنبه (5 و 6 بهمن ماه) دریافت می نمایند.

حسینی به شرایط عمومی 21 داوطلب این طرح اشاره نمود و گفت: حال عمومی این افراد خوب است و مطالعه جهت معین شده در پروتکل مصوب را به دقت طی می نماید.

وی، کل دوره تزریق واکسن داوطلبان اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا را 2 ماه بیان کرد و گفت: 56 داوطلب در این مرحله حضور دارند که طی این مدت واکسن به آنها تزریق می گردد.

حسینی یادآور شد: تزریق واکسن به داوطلبان 2 بار انجام می گردد به عبارتی تزریق واکسن به آنان در روزهای صفر و 14 صورت می گیرد.

اولین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نام کوو ایران برکت روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، روی داوطلبان انجام شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 144

به "14 داوطلب دیگر واکسن ایرانی کرونا را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 داوطلب دیگر واکسن ایرانی کرونا را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید