طرز تهیه سالاد پاستا؛ راحت و لذیذ

به گزارش پرشین بلاگ، سالاد پاستا یک غذای بسیار خوشمزه است که در زمان بسیار کمی حاضر می گردد و شما می توانید آن را به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی میل کنید یا حتی به عنوان فینگرفود در ظرف های کوچک در مهمانی هایتان سرو کنید. اگر دوست دارید یک غذای سالم و بدون گوشت درست کنید، سالاد پاستا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه سالاد پاستا را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه سالاد پاستا؛ راحت و لذیذ

سالاد پاستا

سالاد پاستا یکی از سالادهای مجلسی و بسیار پرطرفدار است که علاوه بر اینکه به عنوان سالاد استفاده می گردد، در برخی مجالس به عنوان پیش غذا هم سرو می گردد. این سالاد خوشمزه را خیلی آسان و سریع می توانید درون خانه تهیه کنید.

مواد لازم

ماکارونی فرمی200 گرم
آبلیمویک قاشق غذاخوری
ماست3 قاشق غذاخوری
هویج و خیاراز هرکدام یک عدد
زیتون6 عدد
فلفل دلمه خرد شدهیک قاشق غذاخوری
ذرت بخارپز2 قاشق غذاخوری
سس مایونز2 قاشق غذاخوری
نمک، فلفل قرمز و آویشناز هرکدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه سالاد پاستا

1.

برای تهیه این سالاد خوشمزه، ابتدا درون قابلمه را با آب پر می کنیم و به آن نمک و روغن اضافه می کنیم.

زمانی که آب به جوش آمد، ماکارونی را درون آب جوش می ریزیم و به مدت 15 دقیقه اجازه می دهیم ماکارونی کاملا نرم و مغز پخت گردد. سپس آبکش می کنیم و کنار می گذاریم.

2.

در این مرحله، خیار، هویج و زیتون را همچون تصویر برش می زنیم و کنار می گذاریم.

3.

حال در این مرحله، تمام مواد را که شامل پاستای پخته شده، هویج، خیار، زیتون، ذرت بخارپز و فلفل دلمه است را درون ظرف مورد نظر می ریزیم.

4.

برای تهیه سس سالاد، ماست، سس مایونز، نمک، فلفل قرمز، آویشن و آبلیمو را درون ظرف می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب گردد.

5.

در مرحله آخر سس را به به مابقی مواد اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم. سپس به مدت 1 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد به خورد هم برود. سالاد مجذوب نماینده ما آماده است.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 792

به "طرز تهیه سالاد پاستا؛ راحت و لذیذ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سالاد پاستا؛ راحت و لذیذ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید