مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش پرشین بلاگ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با صدور حکمی محمدمهدی ذوالفقارزاده را به عنوان مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی این وزارت منصوب کرد.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در حکم عبدالحسین کلانتری خطاب به ذوالفقار زاده، بر بروزرسانی و ارتقای سیاست و برنامه های دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ظرفیت های تمامی ذی نفعان آموزش عالی تاکید شده است.

متن حکم انتصاب محمد مهدی ذوالفقارزاده به توضیح ذیل است:

محمدمهدی ذوالفقارزاده

نظر به مراتب تعهّد، تخصّص و تجربیات گران سنگ جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی منصوب می شوید.

انتظار می رود با توجه به ورود به دومین چهل واره انقلاب اسلامی، پویایی جامعه و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی بر تحول، با توجه به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با استفاده از ظرفیت های تمامی ذی نفعان آموزش عالی و تعامل مؤثر و دوسویه با مجموعه های دانشجویی، نخبگانی، صاحبنظران و هیأت های اندیشه ورز در عرصه فرهنگ، هنر و جامعه ضمن به روزرسانی و ارتقاء کلیه آئین نامه ها، سیاست ها و ابلاغیه های مرتبط، به طراحی بسته های سیاستی اثربخش برای جریان سازی، حرکت آفرینی و تحول در دانشگاه ها در جهت آرمان های تمدنی انقلاب اسلامی اهتمام ورزید؛ به طوری که توجه به امر فرهنگ در کانون و بنیان برنامه ها و سیاست های آموزش عالی در ساحت های گوناگون آن (آموزشی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی) قرار گرفته و کرامت، اخلاق و مسئولیت پذیری استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه ها را ارتقاء بخشد.

در این جهت، طراحی نظام یکپارچه سیاستگذاری، برنامه ریزی، رصد و ارزیابی پویای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در کنار طراحی و به روزرسانی شاخص های مناسب این حوزه به منظور ارائه کارنامه فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، یاری شایانی به مدیریت فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی خواهد کرد که انتظار می رود اهتمام جدی به آن صورت گیرد.

موفقیت جنابعالی را در جهت تحقق آرمان های والای نظام و دولت مردمی در عرصه علوم، تحقیقات و فناوری، ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) آرزومندم.

لازم به ذکر است: محمدمهدی ذوالفقار زاده دارای دکترای مدیریت سیاستگذاری و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و موضوع رساله دکترای وی، الگوی سیاستگذاری فرهنگی در دانشگاه ها بوده است.

از سوابق اجرایی دکتر ذوالفقارزاده می توان به فعالیت به عنوان مشاور و مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت آینده سازان بنیاد ملی نخبگان، عضو شورای راهبری رویداد های رقابتی مسأله محور و شورای فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، عضو شورای سخنرانی های علمی دانشگاه تهران (UTTED)، مشاور معاون فرهنگی دانشگاه تهران و مدیر گروه علم و فناوری مرکز مطالعات راهبردی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 638

به "مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید